Campagne van het CBF van start!
Om de bekendheid en het vertrouwen in goeddoen een impuls te geven, is het CBF gestart met de campagne “Achter elk Erkend Goed Doel staat CBF”. Een landelijke campagne die op de NPO-tv-zenders en online-mediakanalen te zien is. In de tv-commercials komt het nieuwe beeldmerk van het CBF letterlijk tot leven, te midden van beelden uit goededoelensectoren.
Het CBF denkt dat het nieuwe authentieke merkbeeld een bijdrage zal leveren aan de bekendheid van de organisatie. Het open, vriendelijke oog staat voor toezicht en inzicht.
De nieuwe huisstijl is op 1 februari gelanceerd. Er komen veel positieve reacties op!
De tv-spot is er in 2 versies. Je vindt ze op ons YouTube-kanaal: CBF, Toezicht op goeddoen - YouTube.
Het CBF bedankt de organisaties die beelden hebben geleverd voor de spot. Dat zijn: Johan Cruyff Foundation, Prins Bernhard Cultuurfonds, Edukans, Stichting Plons, ZOA, Natuurmonumenten, Dierenbescherming en KNGF Geleidehonden.
Huisstijl en tv-spot zijn ontwikkeld door reclamebureau Living The Brand.