Contact (vraag, klacht of melding)

Heb je een vraag, tip, klacht of vertrouwelijk signaal over een goed doel met het CBF-keurmerk? Kijk eerst bij onze Veelgestelde vragen of op de Helpdesks. Staat je antwoord er niet bij? Gebruik dan het formulier hieronder of neem contact met ons op.
Neem contact met ons op
Voor vragen kun je contact opnemen met het CBF. Veel antwoorden kun je al vinden bij onze veelgestelde vragen. Zit je antwoord hier niet bij, dan kun je contact opnemen via het onderstaande contactformulier. Wij staan open voor vragen, complimenten, tips en verbeterpunten.
Gaat jouw vraag over iemand die aan je voordeur stond namens een goed doel?*
Op welke manier stond de persoon aan je deur? Kies uit een van onderstaande opties*

* We gebruiken je gegevens alleen om contact met je op te nemen omtrent deze melding.

Signalen over goede doelen

Het CBF houdt toezicht op goede doelen met het CBF-keurmerk. Heb je informatie waaruit blijkt dat er mogelijk sprake is van een wantoestand bij zo’n organisatie? Geef dit dan aan ons door, dan komen wij in actie.

Je kunt informatie doorgeven via:

  • Het contactformulier hierboven

  • E-mail: info@cbf.nl

  • Telefoon: 020 417 00 03.

Verwacht je dat het delen van informatie negatieve gevolgen voor jou kan hebben? Stuur dan een e-mail naar integriteit@cbf.nl en vermeld dat je een vertrouwelijke afhandeling wilt.

CBF, Toezicht op goeddoen
Telefoon: 020 - 417 00 03
E-mail: info@cbf.nl

Helpdesk Collectes en Werving
Telefoon: 020 - 238 91 05
Ma t/m vr: 9:00 - 17:00 uur

Helpdesk Pers & Media
Telefoon: 020 - 238 91 07
E-mail: media@cbf.nl

Heb je een klacht?
Bekijk de klachtenprocedure.