Naam: Diana Dekker
Functie: Manager Communicatie & Marketing
Wat doe je bij het CBF?
Ik ben samen met mijn team verantwoordelijk voor de in- en externe communicatie van het CBF. Het leuke van deze functie is dat alle facetten van communicatie voorbij komen, van hands-on persberichten schrijven tot het bepalen van de positionering van het CBF richting alle doelgroepen. Het is ook leuk om met onze Erkende Goede Doelen te werken, van klein tot groot met een divers palet aan organisaties. Van welzijn tot dieren en van cultuur tot zorg, alles komt voorbij. Hoogtepunten van het afgelopen jaar waren het onderzoek naar de impact van COVID-19 op Erkende Goede Doelen in samenwerking met de Radboud Universiteit en het organiseren van klankbordsessies met diverse stakeholders om hun visie te horen op het CBF. De buitenwereld binnen brengen vind ik een belangrijke taak van mijn functie.
Wat heb je hiervoor gedaan?
Hiervoor heb ik altijd in het bedrijfsleven gewerkt in diverse communicatierollen. Ook heb ik een tijdje interim-functies gehad bij bedrijven als ABN AMRO en bij AKZO Nobel, veelal in verandertrajecten.
Hoe ben je bij het CBF terecht gekomen?
Ik zag de vacature voorbij komen voor deze functie en heb toen gesolliciteerd. Het was het begin van het nieuwe Erkenningsstelsel. Dat was net geïntroduceerd en op communicatiegebied moest er veel gebeuren. Toen zaten we op 340 Erkende Organisaties, nu zijn het er 650.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Geen dag is hetzelfde en ik heb de kans om samen met het MT het beleid te bepalen van het CBF als ontwikkelgerichte toezichthouder. Tel daarbij op de leuke collega’s en prettige sfeer en je begrijpt waarom ik hier al weer bijna 5 jaar zit.
Wil je nog iets bijzonders/grappigs over jezelf delen?
Iedereen denkt dat ik extravert ben, maar ik vind het ook heerlijk om in mijn eentje de natuur in te gaan. Ik houd van stilte.