Met de boodschap "Wie doneert aan een goed doel, wil dat zijn geld goed terechtkomt", wil het CBF donateurs bewust maken van het belang van het CBF-keurmerk.
De radiocommercial benadrukt dat het keurmerk garant staat voor transparantie en betrouwbaarheid bij Erkende Goede Doelen. Door toezicht te houden op de bestedingen en activiteiten van deze organisaties, helpt het CBF donateurs met vertrouwen een keuze te maken.
De spot, die te beluisteren is op Radio 1, Radio 2, Radio 5, 3FM, diverse regionale zenders, Radio 10 en Sky Radio, roept luisteraars op om bij donaties altijd te letten op het CBF-keurmerk en meer informatie te zoeken op cbf.nl. Hiermee wil de toezichthouder bijdragen aan een goed geïnformeerde goededoelensector en het vertrouwen in donaties versterken.
De commercial kan hieronder beluisterd worden.
Nieuws
CBF lanceert radiocampagne over vertrouwen in donaties met het CBF-keurmerk
Het CBF is vanaf deze week te horen op diverse landelijke en regionale radiostations.
CBF lanceert radiocampagne over vertrouwen in donaties met CBF-keurmerk