Wil jij werken voor meer dan 680 Erkende Goede Doelen? Het Communicatie- & Marketingteam van het CBF, Toezichthouder goede doelen, zoekt een enthousiaste en gedreven
Stagiair(e) communicatie/online marketing
Jouw taken
Schrijven van content voor onze website, social media en nieuwsbrieven
Opzetten en uitvoeren van data-analyses
Bedenken van campagnes richting de verschillende doelgroepen
Vergroten van de bekendheid van het CBF en de Erkenning
Ondersteunen bij evenementen (online en offline)
Meedraaien op lopende projecten
Daarnaast is er bij het CBF genoeg ruimte voor eigen initiatief en dat wordt op prijs gesteld!
Wat zoeken wij?
Je bent 3e-jaars hbo- of wo-student in de richting van communicatie
Je bent een proactieve en creatieve collega met verantwoordelijkheidsgevoel
Je hebt een vlotte pen
Je kan analyses maken met behulp van Google Analytics
Je bent bekend met de (on)mogelijkheden van sociale media
Je hebt affiniteit met de goededoelensector
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar voor een periode van ten minste 5 maanden vanaf september 2023
Wat bieden wij?
Een inhoudelijke en leerzame meewerkstage met veel vrijheid
Een modern kantoor in Amsterdam met een eigen werkplek, maar ook de mogelijkheid om thuis te werken
Een informeel communicatieteam
Een stagevergoeding van €400,- per maand (bruto, op basis van 32 uur)
Een keer per maand een lunch met de hele organisatie, bedrijfsuitjes en (online) quizzen
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Mail dan een korte motivatiebrief en je cv naar vacature@cbf.nl t.a.v. Diana Dekker.
Over het CBF
Het CBF houdt toezicht op Erkende Goede Doelen in Nederland. Goede doelen die voldoen aan de normen mogen zich een Erkend Goed Doel noemen. Zo bouwen we aan het samenlevingsvertrouwen en zorgen we ervoor dat mensen gerust kunnen geven aan goede doelen die de wereld mooier maken.
Kom jij ons team versterken?