Het CBF houdt toezicht op bijna 700 Erkende Goede Doelen. We geven de Erkenning uit aan goede doelen die aan strenge kwaliteitseisen voldoen. Daarnaast delen we openbare data over goede doelen en zijn we een vraagbaak voor iedereen die iets over deze doelen wil weten. We dragen bij aan de ontwikkeling van de sector door onze inzichten en expertise te delen. De afdeling Communicatie en Marketing is verantwoordelijk voor de positionering van het CBF naar haar doelgroepen.
Per februari zoeken wij een:
Stagiair(e) Online Marketing (36 uur/HBO niveau)
Wie ben jij?
Ben je een creatieve student die zich graag verdiept in de wereld van online marketing? Heb je een passie voor sociale media en houd je ervan om vernieuwende content te creëren die echt impact maakt? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als stagiair(e) online marketing werk je nauw samen met ons marketingteam om onze online aanwezigheid te vergroten. Je helpt bij het ontwikkelen en uitvoeren van creatieve contentcampagnes, beheert onze social media kanalen en analyseert de impact van onze online activiteiten. Je krijgt de kans om je creativiteit de vrije loop te laten en boeiende content te creëren die onze doelgroepen informeert en inspireert. Je zorgt er ook actief voor dat onze website continu up-to-date is door regelmatig pagina’s en nieuwsartikelen te publiceren.
Wat breng je mee?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve student. Je hebt een goede kennis van de nieuwste trends in online marketing en sociale media. Ervaring met grafische ontwerp-tools zoals Canva, Adobe Photoshop, en video-editing software is een groot pluspunt, maar geen vereiste. Je onderscheidt je echt als je bekend bent met Google Analytics, SEO en SEA, geïnteresseerd bent in AI-technologieën zoals ChatGPT en ervaring hebt met CMS-systemen voor website-beheer.
Wie zijn wij?
Wij zijn ‘CBF, Toezichthouder op goeddoen’, een ontwikkelgerichte toezichthouder op ideële organisaties. Onze missie is het bevorderen van een betrouwbaar geefklimaat. Dit doen we door het verstrekken van de CBF-Erkenning aan goede doelen die voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Als toezichthouder houden we actief toezicht op deze Erkende Goede Doelen. Onze aanpak draagt bij aan publieksvertrouwen en zorgt ervoor dat zowel het publiek als gemeenten en goede doelen erop kunnen vertrouwen dat alles op orde is en dat beloftes worden nagekomen. Onze kantoorruimte is kleurrijk en open, de lijntjes zijn kort en de sfeer is ongedwongen. Wij waarderen onderlinge verschillen en iedereen is welkom zoals ze zijn.
Lijkt dat je wat?
Start van de stage in principe vanaf januari of februari tot en met juni 2025 (kan in overleg). We betalen een stagevergoeding van 400 euro voor 36 uur per week. Wil jij het verschil maken en werken aan een wereld waar goeddoen een belangrijk plaats heeft en indirect werken voor ruim 700 Erkende Goede Doelen? Stuur dan jouw cv en motivatiebrief naar d.devries@cbf.nl.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Kom jij ons team versterken?